محل تبلیغات شما

امروزه این شرکت به بزرگترین خرده فروش اینترنتی جهان تبدیل شده است.

خانه یک استودیوی تولید برنده اسکار و امی است. سرویس اشتراک آن ، Amazon Prime ، امسال به 80 میلیون عضو رسید (از 58 میلیون در سال 2016). و این باعث شده که بزوس به یکی از ثروتمندترین مردهای کره زمین تبدیل شود.

این موفقیت به تنهایی - دیدن فرصتهایی که دیگران در آن وجود ندارند و سریعتر از دیگران در آنها حرکت می‌کنند - او را به یک کارآفرین جسور تبدیل می‌کند. اما در کنار آن ، بزوس خود را در پذیرش چالشهای کاملاً غیرمنتظره ثابت کرده است.
در ماه ژوئن ، بزوس با تولید 13.4 میلیارد دلار کل مواد غذایی و مواد مغذی آلی را جمع آوری و به سرعت قیمت‌ها را کاهش داد (اگرچه هنوز مقیاس کامل برنامه‌های وی مشخص نشده است). سرپرستی وی در واشنگتن پست ، که وی در سال 2013 خریداری کرد ، به حسادت مشاغل رسانه‌ای بدل شد: درآمد تبلیغاتی آن هر سال به رقم دو رقمی می‌رسد ، ترافیک افزایش یافته و مارک 90 میلیونی کاربر ماهانه را خراب کرده و در حال ساخت است.

فناوری‌ای که سایر رسانه‌ها هم اکنون می‌توانند آن را بپردازند (مانند زئوس ، که تبلیغات را با سرعت نور ارائه می‌دهد ؛ Heliograf ، سیستم داستان پردازی خودکار پست و Clavis ، موتور توصیه محتوای آن). درمجموع ، بزوس فقط شرکتی نمی بخرد - او از آن برای تجدید نظر در صنعت استفاده می‌کند.


برای درک چگونگی گسترش تأثیر وی در فراتر از دیوارهای عملیات خود ، از چهار فارغ التحصیل آمازون - که همگی شرکت‌های خود را تشکیل می‌دهند - خواسته‌ایم که به درسهای بی ارزش آنها را که از شجاع‌ترین مردی که می‌شناسند یاد بگیرند.


درس 1: نگران پول نباشید.
"سال اول من در آمازون ، مسئولیت" مدیریت فضایی "را بر عهده داشتم ، که به معنای نظارت بر نحوه استفاده از انبارها در انبارهای ما بود. من اشتباه کردم و خیلی محصول را در قسمت بالای قفسه‌های ما قرار دادم و وقتی سفارشات وارد شدند ، کارگران نمی‌توانستند وسایل را به اندازه کافی سریع برای تحقق آنها بیاورند. این یک اشتباه عظیم بود ، بنابراین من به جف برنامه‌ای را برای پس انداز کردن پول [در حالی که حداقل تعداد سفارشات را لغو کرد] ارائه کردم. من به خودم افتخار می‌کردم - فکر می‌کردم شرایط را نجات می‌دهم. او به من نگاه کرد و گفت: نگران پول نباشید هر آنچه را که می‌توانید به سرعت ممکن حمل کنید. یک سفارش واحد را از دست ندهید. بفهمید که چقدر برای ما هزینه دارد ، و اطمینان حاصل کنید که دیگر این اتفاق نمی‌افتد. "آیا نگران پول نیستید؟ اکثر شرکت‌ها ادعا می‌کنند مشتری مهمترین چیز است ، اما آنها آنچه را که برای شرکت مناسب است انجام می‌دهند. برای جف ، این دقیقاً مناسب مشتری است. "- نادیا شورورا ، بنیانگذار و مدیر عامل ، هوینتر


درس 2: خروجی را فراموش کرده و روی ورودی متمرکز شوید.
وی می‌گوید: "وقتی می‌بینید که چگونه جف بزوس با وال استریت تعامل دارد ، می‌گوید:" نگاه کنید ، من به درآمد و سود اهمیت نمی‌دهم. اگر می‌خواهید مرا برای درآمدها و سودها پاسخگو باشید ، پس آمازون موجودی نیست که باید بخرید. "در عوض ، وی بر روی ورودی‌ها متمرکز می‌شود: چگونگی ادغام ابتکارات جدید با Amazon Prime ، تعداد خانواده‌های آمریکایی که او به آنها تحویل می‌دهد ، تعداد انبارهایی که ساخته است اگر به کتاب مقدس و اساطیر نگاه کنید ، بسیاری از آنها در مورد رزمندگان که وظیفه خود را انجام می‌دهند صحبت می‌کنند و از نتیجه نگرانی ندارند. این یک مفهوم بسیار قدرتمند است ، در صدر بازی خود با چیزهایی است که می‌توانید کنترل کنید و از اینکه چه چیزی از کنترل شما خارج است نگران نیست. من شاید در یک سال گذشته در طول جلسات فروش با 50 مدیرعامل صحبت کرده‌ام و این موضوع را ناراحت می‌کند که اکثر آنها تا چه اندازه از رشد و درآمد و سود برخوردار هستند اما بیش از حد به ورودی‌های لازم برای رسیدن به این موارد فکر نکنید. . "- گورو هاریهاران ، بنیانگذار و مدیر عامل ، تجارت بومرنگ


درس 3: یک رهبر باشید ، نه فقط یک تصمیم گیرنده.
"در سال 2003 ، من جزء معدود افرادی بودم که شانس شروع خدمات وب آمازون را داشتم ، که [برنامه‌های محاسبات ابری را فراهم می‌کند و] امروز یک تجارت بسیار بزرگ است. من وظیفه داشتم بفهمم چگونه می‌توان از خدمات وب سود جست ، و من باید با جف کار نسبتاً نزدیکی کنم. حدود یک سال بعد ، تیم من ایده‌ای برای برنامه وفاداری داشت. ریو دال ، مدیر ارشد ما ، جلسه‌ای را با جف ترتیب داد كه گفت این ایده خوبی برای آمازون نیست. همانطور که من با احتیاط بود ، من در واقع از او سؤال کردم ، "آیا می‌توانید توضیح دهید که چرا؟" او می‌توانست به راحتی من را اخراج کند ، اما او با صبر و حوصله و مصنوعی توضیح داد که چرا ایده ما برای شرکت خوب نیست بلکه برای سایر مشاغل اجرای خوب است. برنامه‌های وفاداری در آن زمان. من دو چیز بسیار بزرگ را از دست دادم. یکی وضوح تصوری بود که از جف دیدم. این مرا مجبور کرد که فکر کنم - و آن نوع شفافیت اندیشه‌ای است که من آرزو می‌کنم. دوم ، این اعتقاد من به او به عنوان رهبر را تقویت کرد ، زیرا او از لحظه‌ای برای آموزش من استفاده می‌کرد. "- ویکاس گوپتا ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Wonder Workshop


درس 4: حتی وقتی بزرگ می‌شوید ، راه‌هایی برای کوچک ماندن پیدا کنید.
"اگر من می‌خواهم خلاصه آنچه را که مانند جف بزوس به عنوان رهبر شرکت است خلاصه کنم ، این می‌تواند" فکر کنید بزرگ است. "شعار داخلی آمازون در واقع تبدیل به" کار سخت ، سرگرمی ، تاریخ سازی "شد و با ایده‌های بزرگ همراه شد. اما در نحوه دستیابی به آنها کاملاً دقیق باشید. نکته مهم این است که همه را به نیاز مشتری متمرکز کنیم. و روشی که شما انجام می‌دهید این است که نیروی کار خود را در تیم‌های کوچک نزدیک به مشتری سازمان دهید. در اوایل سرویس‌های وب آمازون ، تیم من بسیار متمرکز بر مشتریانی بود که می‌خواستند پرداخت کنند ، در حالی که تیم‌های دیگر روی مشتریانی که نیاز به ذخیره سازی داشتند متمرکز شدند. این ایده از تیم‌های کوچک ، برای حفظ استحکام با مشتریان ، حتی در تیم بزرگتر AWS زنده بود. در [بستر ارتباطی ابری] Twilio ، ما این را به عنوان "پوشیدن كفشهای مشتری" تطبیق داده‌ایم. "هر كجا كه در دفاتر ما قدم می‌زنید ، می‌بینید كه کفش‌های واقعی ارسال شده از طرف مشتریان ما است. این یک یادآوری مداوم در مورد چگونگی موفقیت است. "- جف لاوسون ، بنیانگذار و مدیر عامل ، Twilio


درس 5:به مشتریان اجازه دهید آینده شما را تصمیم بگیرند.
برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ، باید بدانید که چه چیزی آنها را ترغیب می‌کند. خبر خوب این است که مشتریان شما نسبت به گذشته با این اطلاعات آینده بیشتری دارند. بررسی درون این داده‌ها به شما امکان می‌دهد تا شغل خود را بر این اساس شکل دهید ، تا بتوانید از آن مشتریان خوشحال شوید و استراتژی خود را مطابق نیاز مصرف کننده تنظیم کنید و خواهان تغییر است.


به عنوان مثال آمازون را بگیرید. آمازون به دلیل توانایی خود در پیش بینی آنچه مشتریان ممکن است بخواهند در سبد خرید مجازی خود قرار دهند ، بسیار شناخته شده است. الگوریتم‌ها و تجزیه و تحلیل مشتری باعث ایجاد مشاغل می‌شوند ، جف بزوس ، مدیرعامل آمازون اظهار داشت كه: "روش مشتری محور در این مرحله یك عنصر تعیین کننده فرهنگ ما است."


به عبارت دیگر ، این استراتژی است که تصمیمات مهم شرکت را شکل داده است. به عنوان مثال ، آمازون احساسات مشتری را برای Kindle کنترل می‌کند - با تجزیه و تحلیل داده‌های صدای مشتری برای آگاهی از پیشرفت‌های محصول ، به روزرسانی های بسته بندی و حتی محتوای مورد استفاده برای پشتیبانی از خدمات خود مشتری ، محصولات و خدمات و پیشنهادات خود را مورد توجه قرار می‌دهد.
به طور مشابه ، GE بهداشت و درمان به پزشکان ، پرستاران و بیماران گوش می‌دهد تا نقشه راه مهندسی خود را برای دستگاههای پزشکی تهیه کنند که به طور مداوم در حال بهبود است. نکته مهم این است که این استراتژی باعث شده تا GE Healthcare بتواند با جدا کردن یادداشت‌های استفاده پزشکان ، دقت دستگاه MRI خود را بهبود ببخشد.


درس 6:روش‌های ارتباطی را توسط مخاطب تنظیم کنید.
آخرین ، اما نه مهم ، در قلب هر فرهنگ مشتری محور ارتباطات است. مشتریان انتظار برقراری ارتباط مداوم را دارند ، اما این کار را از طریق کانال مورد نظرشان می‌خواهند. قرن بیست و یکم است - نامه حون هنوز ممکن است مناسب برخی از مشتریان شما باشد ، اما برای همه کارایی نخواهد داشت.
طبق یک مطالعه TSAI در سال 2015 ، نسل امروز به دلیل ارتباط مستقیم با مشاغل شما ، خدمات خود و پشتیبانی اجتماعی را به شدت ترجیح می‌دهند ، در حالی که بومرهای کودک هنوز ایمیل و تماس مستقیم را ترجیح می‌دهند ، و اعضای Gen X بسته به شرایط فعلی خود رویکردهای متفاوتی را طی می‌کنند.


درس بزرگی که می‌توان از کسب و کار آمازون آموخت این است که به جای آن که نگران نتیجه یعنی همان میزان درآمد خود باشید،فقط سعی کنید وظایف خود را به درستی انجام دهید و نگران اموری که خارج از کنترل شما قرار دارند نباشید.

 

منبع : https://ezzatkhah.com/pm

افزایش درآمد خرده فروشان آمازون از روز پرایم

بیانیه و مأموریت شرکت آمازون دات کام

ساخت  مزرعه خورشیدی توسط آمازون در گرتنا

، ,آمازون ,یک ,مشتری ,جف ,مشتریان ,خود را ,است که ,را به ,به عنوان ,، اما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها