محل تبلیغات شما


در سال 20، آمازون اقدام به افزایش میزان سرمایه خود در 5 حوزه مهم کرد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.
شرکت آمازون دات کام هیچگاه سرمایه گذاری در بخش‌های جدید را متوقف نخواهد کرد. حاشیه سود پایین و درآمد بالای این شرکت به خاطر چرخه‌های سرمایه گذاری جدید آن است. 
امروز ، آمازون بیش از گذشته فرصت‌های سرمایه گذاری دارد. علاوه بر این که تجارت الکترونیکی غول پیکر خود را اداره می‌کند ، این شرکت همچنین بزرگترین سرویس رایانش ابری عمومی در جهان است. سال گذشته این کشور با کسب بازار Whole Foods Market عمیقاً به فروشگاه‌های مواد غذایی عمق بیشتری پیدا کرده است ، و سرویس پخش ویدیویی آن تنها بخشی از نخست نیست.
آمازون با داشتن بازارهای بسیاری باید در مورد اولویت‌های خود شفاف سازی کند. خوشبختانه ، مدیریت با انتشار درآمد سه ماهه چهارم خود ، زمینه‌های مهم سرمایه گذاری را برای سال 20 ذکر کرد.

دو برابر کردن سرمایه گذاری در الکسا
یک لیست طولانی از شرکت‌هایی که می‌خواهند Alexa را در دستگاه‌های خود داشته باشند وجود دارد. از خودروسازان گرفته تا توالت سازان (چرا چرا نه؟) ، کمبود دستگاه‌هایی با فناوری دستیار صوتی وجود ندارد. جف بزوس ، مدیر عامل شرکت در انتشار درآمد سه ماهه چهارم آمازون نوشت: "پیش بینی‌های ما برای الکسا 2017 بسیار خوش بینانه بود و ما از آنها فراتر رفتیم." "ما غالباً شاهد غافلگیری‌های مثبت از این بزرگی نیستیم - انتظار داریم دو برابر شویم."
آمازون در حال حاضر بر بازار بلندگوهای هوشمند تسلط دارد. و تعداد سازندگان دستگاه‌های ارائه دهنده ادغام با دستیار صوتی آمازون همچنان رو به رشد است. آمازون بیش از 4000 دستگاه خانه هوشمند دارد که الکسا می‌تواند کنترل کند. این یک ایستم را ایجاد می‌کند که صاحبان فعلی دستگاه‌های الکسا را ترغیب به خرید دستگاه‌های الکسا می‌کند. طبق نظرسنجی از استراتژی آنالیتیکس ، هفتاد و پنج درصد از دارندگان آمازون اکو گفتند که آنها یک بلندگوی هوشمند دیگر با قابلیت الکسا را به عنوان خرید بعدی بلندگوهای هوشمند خریداری می‌کنند.
الکسا یک نقطه لمسی دیگر برای آمازون در زندگی مشتریان خود فراهم می‌کند. ایجاد قابلیت‌های اضافی و بهبود قابلیت‌های خرید صوتی به آمازون کمک می‌کند تا در موفقیت اولیه خود سرمایه گذاری کند.

شرکت آمازون
تحویل مواد غذایی
با کسب Whole Foods ، آمازون اکنون به طور محکم در بازار مواد غذایی کاشته می‌شود. به گفته این ، آمازون هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.
در سال 20 ، برنامه آمازون با ایجاد برنامه پاداش مشتری ، Prime با Whole Foods ادغام خواهد شد. همپوشانی بین مشتریان Prime و Whole Food تقریباً زیاد است ، اما ایجاد برنامه پاداش به مشتری می‌تواند وفاداری بیشتری به مشتری در Whole Foods درست همانطور که برای Amazon.com انجام می‌شود ایجاد کند.
در مورد آمازون ، برایان اولساوسکی CFO می‌گوید این شرکت انتظار دارد سرمایه گذاری بیشتری را در AmazonFresh انجام دهد - خدمات تحویل مواد غذایی خود. Whole Foods باید با افزایش قدرت خرید مواد غذایی و ارائه مراکز توزیع برای تحویل‌های محلی ، به آمازون کمک کند تا تجارت خود را در ترازو انجام دهد. گفته می‌شود ، Whole Foods در حال حاضر برای تحویل تا سال 2020 با اینستاكارت قرارداد دارد كه استفاده از AmazonFresh را تا دهه آینده برای آمازون دشوارتر می‌کند. اما ارزش این را دارد که مقدمات آن را بگذارید تا در هنگام اجرای آمازون بتوانید خدمات تحویل خود را با Whole Foods به خدمات پیاده سازی خود بپیوندید و همیشه این احتمال وجود دارد که آمازون زود قرارداد را بشکند.

افزایش سرمایه برای تولید محتوای ویدیویی بیشتر
سال گذشته آمازون بودجه محتوای ویدئویی خود را دو برابر کرد و امسال کند نمی‌شود. اولساوسکی خاطرنشان کرد که فیلم همچنان شاهد تعامل شدید است و مدیریت انتظار دارد محتوای ویدئویی اضافی نتایج مشابهی را با آنچه آمازون در گذشته دیده است ، تولید کند. یعنی مشترکان Prime که در حال تماشای فیلم هستند ، عضویت خود را با نرخ بالاتر تمدید می‌کنند و از آزمایش‌های رایگان بهتر می‌شوند.
مدیریت حتی اعضای نخست وزیر را نیز پیدا کرده است که تماشای فیلم بیش از حد متوسط هزینه می‌کنند. هرچه Prime در سطح بین المللی گسترش یابد ، نقش محتوای ویدیو حتی بیشتر می‌شود. آمازون می‌تواند بیشترین بهره را از تولید محتوای اصلی و حفظ حقوق جریان جهانی مشابه آنچه Netflix (NASDAQ: NFLX) به دنبال گسترش جهانی خود انجام داده است ، داشته باشد.
سال گذشته آمازون 4.5 میلیارد دلار برای محتوای ویدیویی هزینه کرد. هنوز هم از 7.5 میلیارد دلار تا 8 میلیارد دلار که Netflix انتظار دارد برای محتوا خرج کند ، بسیار کوتاه است ، اما خیلی سریع این فاصله را بسته است. البته ، آمازون نیازی به رقابت با Netflix برای بیننده ندارد ، زیرا آمازون ویدئو بیشتر از مکمل Netflix است و نه جایگزینی.
خدمات وب آمازون 
آمازون پس از 10 چهارم رشد آهسته رشد درآمدهای AWS ، روند رشد را در سه ماهه چهارم با 44٪ رشد فروش بی طرف در سال گذشته ، مع کرد. این رقم از 42 درصد نسبت به دو چهارم قبلی بیشتر است. اولساوسکی گفت: شتاب مجدد تا حدی ناشی از تغییر قیمت گذاری در سال گذشته است ، اما به طور کلی ناشی از افزایش استفاده است.
به همین ترتیب ، آمازون برای حمایت از تجارت ابری خود به سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها و همچنین تیم‌های فروش و فنی ادامه خواهد داد.
سرمایه گذاری در AWS همچنین از سرمایه گذاری‌های آمازون در فیلم و الکسا پشتیبانی می‌کند. آمازون از زیرساخت مشابه AWS برای پشتیبانی از پخش فیلم استفاده می‌کند ، بنابراین با افزایش ساعات پخش جریان ، تقاضای داخلی آمازون برای AWS نیز افزایش می‌یابد. استفاده روز افزون از الکسا تقاضای مشابهی را ایجاد می‌کند. بنابراین سرمایه گذاری در AWS مانند سرمایه گذاری در ستون فقرات رشد آمازون است.

گسترش ابزارهای تبلیغاتی
فعالیت تبلیغاتی آمازون تأثیر عمده‌ای در سود آمازون در سه ماهه چهارم داشت. بخش کوچکی از مشاغل آمازون حاشیه‌های نسبتاً بالایی را تولید می‌کند ، بنابراین آمازون قصد دارد برای رشد این بخش سرمایه گذاری کند. دیو فیلدز ، مدیر روابط سرمایه گذاران ، درمورد تماس با درآمد سه ماهه چهارم ، به تحلیلگران گفت: "ما قصد داریم ابزارهای جدید و جدیدی را بر اساس آنچه از مشتریان یاد می‌گیریم ، بسازیم."
تبلیغات آمازون بیشتر به موجودی تبلیغات اختصاصی خود محدود می‌شود و بخش کوچکی از تجارت در وب سایت‌های ناشران شخص ثالث تبلیغ می‌کند. آمازون با افزایش ترافیک به وب سایت‌های خود و فروش دستگاه‌های خود ، به رشد موجودی خود ادامه می‌دهد ، اما ممکن است امسال سرمایه گذاری را در تبلیغات غیررسمی خود آغاز کند. بازار فرصت درآمد چند میلیارد دلاری با حاشیه‌های بسیار بالا را در مقایسه با تجارت اصلی آمازون ارائه می‌دهد.
آمازون و سرمایه گذاری مداوم
به نظر می‌رسد سرمایه گذاری شرکت آمازون برای همیشه ادامه داشته باشد. سرمایه گذاران باید از نتایج رضایت بخشند و تا زمانی که به پیشرفت‌های سطح بالای خود ادامه دهند. آمازون در حال حاضر شروع به نمایش ثمرات سرمایه گذاری‌های خود در رایانش ابری و تبلیغات می‌کند. سرمایه گذاری مداوم در ویدیو باید مشتریان بیشتری را تولید کند و سرمایه گذاری در الکسا و مواد غذایی باید فروش بیشتری را از این مشتریان بدست آورد.
اگر انتظار داشتید که آمازون در سال 20 بنزین را کنار بگذارد و روی سود متمرکز شود ، دوباره فکر کنید. آن روزها هنوز فاصله زیادی به نظر نمی‌رسد.

منبع: https://ezzatkhah.com

افزایش درآمد خرده فروشان آمازون از روز پرایم

بیانیه و مأموریت شرکت آمازون دات کام

ساخت  مزرعه خورشیدی توسط آمازون در گرتنا

آمازون ,، ,سرمایه ,گذاری ,می‌کند ,کند ,سرمایه گذاری ,آمازون در ,گذاری در ,whole foods ,را در ,ایجاد برنامه پاداش

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

صوت دروس تمهيدية في الفقه الاستدلالي