آمازون فقط بهترین روز پرایم خود را داشت - با فروش 175 میلیون مورد به تعداد "رکورد" اعضای پرایم در سراسر جهان. غذای بزرگتر ، حداقل برای فروشندگان مستقل که در شراب تخفیف شرکت میکنند ، این است: Prime Day اکنون رقیب معتبر جمعه سیاه و دوشنبه سایبر است.
تعطیلات خرید 4 ساله ، که توسط آمازون به مناسبت بزرگداشت 20مین سالگرد خود راه اندازی شده است ، به یک خرید دو روزه خرید عجیب و غریب تبدیل شده است ، که تخفیفهای عمیقی در مورد تجهیزات دستگاههای دارای الکسا تا کولرهای Yeti دارد. امسال ، نتایج روز پرایم آمازون بهترین نتایج جمعه سیاه و سایبری دوشنبه سایبر را به خود اختصاص داد.
غول تجارت الکترونیکی سیاتل اظهار داشت که فروش کلی فروشندگان شخص ثالث - که بیشتر توسط مشاغل کوچک و متوسط مستقل انجام میشود - در این دوره به دو میلیارد دلار افزایش یافته است.
ذینفعان شامل فروشندگان مانند Sherri Yukel از Menomonie ، شرکت لوازم مهمانی مستقر در ویسکانسین ، Big Dot of Happiness بودند. او میگوید فروش Big Dot 2019 Prime Day بیش از 40 درصد افزایش به 156000 دلار نسبت به فروش سال گذشته داشته است که به گفته وی یک افزایش بزرگتر از آنچه انتظار دارد در جمعه سیاه باشد. یوکل میگوید: "دیدن چنین افزایش شدید درآمد در سال نسبت به سال بسیار تکان دهنده است."
Tahmi DeSchepper ، مالک شرکت جواهرات ، Tahmi ، گفت که او در مقایسه با این زمان سال گذشته شاهد رشد تقریباً 200 درصدی فروش بود ، هرچند وی از استناد به مشخصات خودداری کرد. شرکت Fairfield او ، مستقر در آیووا ، 30 درصد از فروشندگان برتر را برای فروش پیش از نخستین روز و 25 درصد تخفیف موارد دیگر را برای نخستین روز واقعی انتخاب کرد. او افزود که این دو روز پرایم با هم تقریباً نیمی از کل فروشهای او در جمعه سیاه بود. او گمان میکند محصولات وی نسبت به خریداران پرایم تابستان نسبت به خریداران تعطیلات پایان سال جذابیت بیشتری دارند.
کارلی آستین ، مدیر عامل و بنیانگذار سلامتی مستقر در تورنتو توضیح میدهد: "این شروع به رقابت با جمعه سیاه برای بسیاری از مشاغل میکند ، و به عنوان یک برند ، مشتریان انتظار دارند معاملات بزرگی را در روز پرایم مانند روز جمعه انجام دهند." شرکت محصولات Beekeper's Naturals. شرکت او در 20 روز تخفیف معاملات "صاعقه" در روز پرایم شرکت کرد. در حالی که او از ارائه نتایج خاص درآمدی امتناع ورزد ، آستین از "افزایش باورنکردنی" در فروش از مدت نخستین روز پرایم در سال گذشته خبر داد.
وی میافزاید: "ما انتظار یک روز شگفت انگیز را داشتیم اما به همان اندازه پرش از اهمیتی که دیدیم ، چشمگیر نبودیم." وی گفت: "این واقعاً تنها زمان دیگر سال است که برای جمع آوری انبار برای چنین سنبلهای عظیم یک یا دو روز نیاز دارید."
فراتر از آمازون
مهم نیست که شرکت شما چقدر بزرگ باشد یا حتی شما یک فروشنده آمازون باشید - تقویمهای خرده فروشی اکنون به اندازه روزهای تعطیل سنتی در حدود روز پرایم میچرخند. Anand Siddiqui ، معاون بینش و تحلیلهای شرکت تحقیقاتی جستجوی مستقر در نیویورک Captify ، خاطرنشان میکند که حتی رقیبان بزرگ آمازون - Target ، Best Buy و Walmart - در سراسر Prime Day میزبان فروش خود بودند. به عنوان مثال ، فشار هدف خاطرنشان كرد كه لازم نیست شما عضو شوید تا در سایت خود معامله کنید.
صدیقی میگوید: "رقبای آمازون نه تنها کپی معاملات داغ 48 ساعته آمازون را کپی میکنند ، بلکه حوادث خود را ایجاد میکنند تا مشتریها مشتاقانه منتظر باشند. و این کار میکند." وی خاطرنشان کرد: هر سه شرکت در طول مدت دوره جستجوهای آنلاین را شاهد سنبله بودند. بهترین خرید ، هدف و والمارت از ارائه نتایج فروش خودداری کردند.
آستین گفت ، اکنون که فروش نخستین روز به پایان رسیده است ، خرده فروشان موفق باید بدانند که چگونه میتوانند حرکت را تا تعطیلات خرید بعدی حفظ کنند. وی خاطرنشان كرد: یكی از محصولات زنبور عسل Naturals راهی یك شماره 1 پرفروش برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا در سایت شد ، جایی كه هنوز هم باقی مانده است. "ما انتظار داریم حرکت از نخستین روز واقعاً حرکت کند
تجارت در نیمه دوم سال و ما را برای Q4 عظیمی تنظیم کرده است. "
3 درس از روز پرایم آمازون برای ایجاد پایگاه مشتری وفادار
امسال ، Prime Day با بیش از 175 میلیون کالای فروخته شده در طول این تعطیلات ساخته شده ، تاریخ ساخت. از فناوری گرفته تا تدارکات گرفته تا تأثیرات شبکه نمایی ، هیچ تایتانی وقتی به تعریف آینده تجارت بازگردد ، به آمازون نزدیک نشده است.
بزرگترین و مهمترین جنبه Prime Day درنهایت فروش خود یا مدت 48 ساعته نیست بلکه عضویت Prime است. عضویت مصرف کنندگان را قفل نگه میدارد
در مدار آمازون به مدت یک سال در هر لحظه ، و به آمازون فرصتی میدهد تا وقتی نوبت به اشتراک مجدد برسد ، وفاداری خود را جلب کند.
به احتمال زیاد ، ستاره درخشان عضویت پرایم بدون هزینه اضافی حمل و نقل را انجام میدهد - اما مردم تمایل دارند فراموش کنند که از زمان پرداخت عضویت ، حمل و نقل نخستین رایگان نیست.
بنابراین چه ارتباطی با موفقیت شرکت آمازون با مشاغل کوچک به ویژه شرکتهایی که در حال ایجاد برند و مخاطبان خرده فروشی هستند ، است؟ این تعطیلات در حقیقت روندهایی را افزایش میدهد که برای خرده فروشان کوچکتر نیز سود میبرد. در اینجا ایدههایی برای مشاغل کوچک وجود دارد که در صورتی که قبلاً این کار را نکردهاند ، در مورد روشهای Prime Day فکر کنند و از آنها استفاده کنند.
1-راهی برای مراجعه دوباره مشتریان آمازون خود پیدا کنید
طبق گفته همکاران تحقیقات هوش مصرف کننده ، اعضای پرایم به طور متوسط 26 بار در هر سال ، حدوداً دو بار در ماه خرید میکنند و حتی اعضای غیر پرایم 14 بار در سال یا تقریباً یک بار در ماه خرید میکنند. روشهای بسیاری دیگر برای فکر کردن در مورد ایجاد مشتری بازگشت وجود دارد.
به عنوان مثال ، طبق گفته شرکت Jesse Genet ، مدیرعامل بسته بندی Lumi ، مدل اشتراک بیشتر و بیشتر در دسته بندیهای غیر منتظره مانند لوازم بهداشتی استفاده میشود.
اولین خرید مشتری ظرفی برای محصول با محصول داخل است. پس از آن ، آنها دوباره پر کردن محصولات را که در بسته بندیهای کوچکتر عرضه میشوند ، سفارش میدهند. هنگامی که مشتریان از این مدل پر کردن پایدارتر خرید میکنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که دست به گریبان گیرند زیرا در هنگام ضایعات کمتر ، گناه کمتر است.
در سطح ، این برای مشتری راحت است ، اما راحتی به عمق زنجیره تأمین میرود. هنگامی که مشتریان در یک محصول مشترک هستند ، شرکتها دادههای اولیه زیادی را برای برنامه ریزی برای کمیتها ، همچنین تحقق و هزینههای حمل و نقل دارند.
2-با مشتریان آمازون خود به شکل واقعی گفت و گو کنید
بسیاری از مصرف کنندگان هنوز از آمازون به عنوان مکانی برای کالاهای عمومی استفاده میکنند و نه مارکهای منحصر به فرد. آمازون در تلاش است تا آن را تغییر دهد. (فراتر از لیدی گاگا راه اندازی نام تجاری زیبایی خود Haus در آمازون). در ضمن ، مصرف کننده کوچکتر مستقیم
شرکتها مدتهاست که با مشتریان خود مکالمهای دوجانبه معتبر دارند.
مارکهای مستقیم با مصرف کننده کوچکتر میتوانند از داستان گویی دیجیتال ، تعامل خدمات مشتری 1: 1 برای توسعه و برقراری ارتباط معتبرتر با مشتریان استفاده کنند. به عنوان مثال ، بیکین لوکس ، لباس شنا طراح را بصورت آنلاین میفروشد و از تاکتیکهای منحصر به فرد رسانههای اجتماعی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده میکند. این کمپانی از ترس ریسک کردن ، با انتشار تصویری از مسابقه دهنده خانم Univers Natalie Roser در بیکینی در LinkedIn با عنوان ، "آیا این مناسب برای LinkedIn است؟" پست بحث برانگیز 50،000 بازدید را به خود اختصاص داد و 20 درصد فروش را افزایش داد.
3-حمل و نقل "سریع و رایگان" به افزایش فروش شما کمک خواهد کرد
حمل و نقل میتواند پر هزینه و بسیار پیچیده باشد. در پایان روز هیچ چیز رایگان نیست و همیشه مصرف کننده در پایان هزینه خود را پرداخت میکند. تنها سؤال این است که آیا آن را به قیمت محصول پخته میشود یا از بین میرود.
ما دیدهایم که خرده فروشان حمل و نقل رایگان را برای مقاصد تبلیغاتی ارائه میدهند اما هنوز هم این کار را برای خط اصلی خود انجام میدهند. چه این ارسال رایگان از طریق یک سفارش خاص یا حمل رایگان برای یک دسته خاص از موارد (برای پاک کردن موجودی قدیمی) ، آنها همیشه پیشنهادات حمل و نقل رایگان را با یک تماس خاص برای اقدام برای مشتری جفت میکنند. از این طریق ، آنها میتوانند بدون حمل غذا در حاشیه خود ، مشتریانی را با حمل و نقل رایگان یا تخفیف جذب کنند.
موفقیت در کسب و کار آمازون، نیازمند به کارگیری اصولی است که به موفقیت خود این بیزینس ختم شده است. از آنجا که آمازون خود به عنوان یک شرکت مشتری محور شناخته می شود، بنابراین تمام تلاش شما نیز باید در جهت جلب رضایت مشتریان خود و ترغیب آنها به خرید محصولاتتان باشد.
منبع: ezzatkhah.com/amazon
افزایش درآمد خرده فروشان آمازون از روز پرایم
، ,آمازون ,روز ,پرایم ,یک ,شرکت ,روز پرایم ,و نقل ,حمل و ,را برای ,prime day
درباره این سایت